Zelf je online marketing optimaliseren in 3 stappen

Zelf je online marketing optimaliseren in 3 stappen

Zelf je online marketing optimaliseren in 3 stappenWelke activiteiten leveren het beste webverkeer op? Hoe kun je meer leads halen uit hetzelfde marketingbudget? Dat kun je zelf, binnen 30 dagen, kosteloos analyseren.Herken je dit? Je hebt best wat bezoek (verkeer) op...

read more
Wij zitten in een Infinite Game, al bijna 10 jaar

Wij zitten in een Infinite Game, al bijna 10 jaar

Deze zomer bestaat TachYons 10 jaar! Dat gaan we natuurlijk vieren, want we zijn er trots op. Het is ook een moment om wat meer existentieel te overdenken. Waarom bestaan we nog na 10 jaar en wat gaan wij de komende jaren doen? Wij halen inspiratie uit onder andere...

read more
5 tips om deze week nog meer te scoren op LinkedIn

5 tips om deze week nog meer te scoren op LinkedIn

5 Tips om deze week nog meer te scoren op LinkedIn  Je hebt goed nagedacht over je LinkedIn profiel en eindeloos geschaafd aan de teksten die er staan. Maar helpt jouw profiel jouw prospects om jouw connectieverzoek te accepteren? Omdat ik graag wil dat LinkedIn een...

read more
Hoe start ik slim een gesprek op LinkedIn? (Video)

Hoe start ik slim een gesprek op LinkedIn? (Video)

Hoe start ik slim het gesprek op LinkedIn? Irriteren die fantasieloze connectieverzoeken op LinkedIn je? Nou, dat is bij jouw prospects niet anders.  “Ik zie dat wij enkele connecties delen en wil je graag toevoegen aan mijn netwerk” Zucht…. Wij verzorgen het...

read more
Meer resultaat uit Social Selling in B2B

Meer resultaat uit Social Selling in B2B

Is Social Selling het nieuwe 'netwerken'? Heel veel tijd investeren en uiteindelijk tot de conclusie komen dat je er niet genoeg nieuwe business uit haalt.. Dat kan anders!Wat is Social Selling?  Social Selling is een manier om klanten naar je toe te laten komen....

read more
Eerder aan tafel bij prospects (4 voordelen)

Eerder aan tafel bij prospects (4 voordelen)

Eerder aan tafel bij prospects (4 voordelen) Veel bedrijven steken bijna hun hele marketingbudget in advertenties bij zoekmachines en platformen als LinkedIn. Doel is dan om mensen naar de eigen website te lokken en daar een formulier te laten invullen of contact te...

read more
6 tips over het opvolgen van leads

6 tips over het opvolgen van leads

Lead opvolging In onderstaande tips gaan we uit van de opvolging van leads die "sales qualified" zijn. Dit zijn leads die rijp zijn voor opvolging door verkopers. Als een lead nog niet rijp is voor acties door verkopers, dan is een 'lead nurturing' programma...

read more
Trends in strategie.

Trends in strategie.

Trends in strategieontwikkeling voor ondernemingen. De Klantgerichte benadering: Ondernemingen stappen bij strategieontwikkeling af van een productgerichte benadering naar een klantgerichte benadering. Dit betekent dat ondernemingen de behoeften en voorkeuren van hun...

read more
Het slimme onbewuste brein van klanten

Het slimme onbewuste brein van klanten

Het slimme onbewuste brein van klantenWaarom klanten vaak geen verklaring hebben voor eigen (koop) gedrag Om te begrijpen wat er gebeurt, moet je weten dat ons brein, een bewust én een onbewust deel heeft. Het bewuste deel van het brein krijgt vaak de complimenten bij...

read more
Van strategie naar realisatie van de doelstellingen

Van strategie naar realisatie van de doelstellingen

Uitblinken in zowel strategie als uitvoering We merken dat er vaak wordt gedacht dat de juiste strategie er voor zorgt dat je het maximale resultaat haalt. Of we zien dat de ‘uitvoering’ het doen van de werkzaamheden als de belangrijkste reden voor succes wordt...

read more
Pomodoro Techniek

Pomodoro Techniek

Hoe kleine pauzes je productiever maken De Pomodoro techniek, een techniek van 25 minuten en een structuur. Je deadline nadert, het projectplan is nog lang niet af en je collega’s blijven je lastigvallen met allerlei te simpele vragen. Door de stress die dit oplevert,...

read more
Kijken met je oren en luisteren met je ogen

Kijken met je oren en luisteren met je ogen

De drie onderdelen van het communicatieproces Je kunt het communicatieproces tussen mensen opdelen in drie delen: Wat er gezegd wordt, welke woorden je gebruikt, de boodschap die je wilt overbrengen. Het verbale hoe het gezegd wordt, je stem het tempo waarin je...

read more
SMART afspraken maken

SMART afspraken maken

SMART Afspreken – Het SMART-principe is management– of pedagogenjargon voor het eenvoudig en eenduidig opstellen en controleren van doelstellingen. *WikipediaEr is soms discussie over de effectiviteit van SMART afspraken maken. Wij denken dat het juist een heel goede...

read more
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd!

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd!

Rome werd niet in een dag gebouwd, ze bouwden wel elke dag verder. John Heywood was een Engelse toneelschrijver die honderden jaren geleden leefde. Tegenwoordig staat Heywood bekend om zijn gedichten, spreekwoorden en toneelstukken. Hier zijn bijvoorbeeld enkele...

read more
Offerte nabellen: tips voor verkopers en binnendienst

Offerte nabellen: tips voor verkopers en binnendienst

Een offerte na-bellen is dagelijkse kost voor verkopers en binnendienstmedewerkers. Maar soms is het prettig om tips te krijgen of te lezen hoe anderen het doen. Daarom vertel ik je een paar van mijn ervaringen. Timing is everything Het scheelt nogal per branche en...

read more
Laaghangend fruit plukken (5 do’s en een don’t)

Laaghangend fruit plukken (5 do’s en een don’t)

Laaghangend fruit moet je nooit laten hangen…  Hier 5 tips om het te zien en te oogsten Bedrijven doen veel moeite en hebben weinig succes met acquisitie. Er is niets mis met acquisitie, het werkt wel het best als je het consequent, planmatig en dus continu doet. Dat...

read more
Hoe bouw je een strategie die werkt?

Hoe bouw je een strategie die werkt?

Droomdoel Wat is jouw "grote uitdagende gedurfde doel"  welke droom heb jij die je wilt realiseren met je onderneming. Of welk droomdoel heb je waar je nog geen zakelijke vorm voor hebt gekozen? Onderstaand hebben we beschreven waar je rekening mee kunt houden als je...

read more
De kracht van de bedrijfscultuur

De kracht van de bedrijfscultuur

De kracht van de bedrijfscultuur Heerlijk om elke dag weer hetzelfde te kunnen doen. Wakker worden, douchen of niet, het ontbijt ritueel, lekker die witte boterham met hagelslag, of heel gezond kwark met blauwe bessen. En in je gebruikelijk kleding op weg naar de...

read more
Betere new business afspraken en minder bellen

Betere new business afspraken en minder bellen

Een nieuwe prospect zul je vroeger of later toch een keer moeten benaderen. Meestal is dat bellen. Maar welke prospect bel je vandaag en welke morgen? Als je er al aan toe komt, hoe kom je aan betere afspraken? Betere new business afspraken en minder bellen Natuurlijk...

read more

You made it all the way here! Did we miss something you are looking for?

Maybe you can find it in this stack of titles and links. We have inserted our logo, to add some color!

Smart B2B

Business Development

About you & us

How we are

Who we are

Resources

Podcasts

Blogs

E-books

On demand events

Services

Market discovery

Market reach expansion

Live & online events

Lead nurturing

Tools

SalesFeed

Constant Contact

Social Runner

Copyright © 2023 TachYons The Netherlands LLP. All Rights Reserved.