Wie wij zijn & wat wij belangrijk vinden

We helpen jou en je toekomstige klanten

 

Wat wil jij met TachYons bereiken in 2-12 maanden?

Samen zorgen we dat je meer nieuwe klanten, partners, resellers of medewerkers krijgt die passen bij jouw strategische doelen.

Verleiden & personaliseren

Realistische strategie & uitvoerbaar plan

Heb je nog geen kant-en-klare strategie? Geen probleem, we helpen je om die te ontwikkelen. Maar een plan zonder planning is slechts een droom.

Strategie omzetten in uitvoerbare plannen, is een specialiteit van ons.

Wil jij delen van je marketing en sales proces uitbesteden? Wij verzorgen het voor je, elke dag.

Opvallende activiteit & echte resultaten

Wij geloven in Social Selling als dé aanpak voor B2B. Het past bij deze tijd.

Wij kiezen ervoor om alleen prospects te benaderen voor wie het relevant is en op een manier die ook voor hen interessant is. Wij kiezen een inhoudelijke, waardevolle, persoonlijke benadering.

Dat zorgt ook voor de beste resultaten op de lange termijn.

Onze beproefde en waardevolle S.T.I.G. methodiek

S.T.I.G. is de uitkomst van tientallen jaren ervaring gecombineerd met een flexibele instelling (growth mindset). Plus altijd alternatieven blijven proberen, behouden wat werkt en logisch nadenken.

Het zorgt voor een complete aanpak van jouw uitdagingen. S.T.I.G. helpt ons om alle waardevolle elementen van jouw businesscase te overwegen. S.T.I.G. geeft vorm aan onze diepgaande interviews, doordachte plannen en duurzame uitvoering daarvan.

Strategie

Is de strategie van jouw bedrijf duidelijk? Waarom is er plaats voor jouw bedrijf in jouw markt? Hoezo is jouw product, dienst of propositie onderscheidend en belangrijk voor jouw klanten? Welk type prospects kan je bedrijf de meeste waarde bieden? Is jouw businessmodel robuust, ook in de toekomst?

Het helpt altijd als er iemand meedenkt vanuit een nieuw perspectief. Nog even een frisse blik, voordat je begint. Bovendien: pas als we je strategie echt begrijpen, kunnen we je helpen en vertegenwoordigen.

Tooling

Fantastisch, je hebt een strategie en een plan! Tooling is essentieel om er zeker van te zijn dat al je energie de moeite waard is. De twee belangrijkste redenen om tooling te gaan gebruiken: verzamelen van data & verkrijgen van inzichten.

Begin met het gebruiken van oplossingen om activiteiten te automatiseren voor hogere efficiëntie. Wij denken dan: marketing automation en Social Runner. Daarna kun je resultaten gaan optimaliseren. Herken en volg prospects die jouw content bekijken. Voeg een beetje magie toe met personalisatie. Wij denken dan aan Constant Contact en SalesFeed. Ook hierbij is het verzamelen van data enorm belangrijk. Elke tool die wij adviseren zorgt voor data en inzicht.

Inzichten

Je hebt een strategie voor je bedrijf, toch? Zijn jouw (marketing)activiteiten in lijn met die strategie? Om je strategie en de executie te optimaliseren, heb je feedback nodig en objectieve onderbouwing (data).

We hebben het dan niet alleen over data. Inzichten kunnen voortkomen uit de tooling die je gebruikt, maar veel inzichten komen juist uit interacties met prospects, klanten en collega’s.

Gebruik data om beslissingen te nemen op basis van feiten, gebruik ervaringen in het veld als reality check en om inspiratie op te doen.

Groei

Als je je uitdagingen verstandig kiest (Strategie) en in lijn met je langetermijndoelen, is het Oneindige Spel begonnen.

Je ontmoet relevante, nieuwe prospects en je hebt ze iets te bieden. Leer van de feedback van elke klant en werk aan de waarde die je toevoegt. Tijd om die toegevoegde waarde te gebruiken en te verzilveren.

Geef nooit op. Blijf je activiteiten meten en de uitkomsten beoordelen. Kijk continu wat je kunt veranderen voor beter resultaat.

Vroeg of iets later zijn oplopende resultaten onvermijdelijk.

TachYons onze waarden

Een beetje confronterend

Onze klanten zijn succesvol omdat wij voor hen voortdurend nieuwe relevante prospects benaderen, met een overtuigende boodschap. In hun naam leggen we de basis voor het bouwen van een professionele B2B relatie. We geven het contact met een prospect naadloos over als die toe is aan een verdergaand contact.

DIRECT

Veel ‘Hollandser’ wordt het niet

Nederlanders staan bekend om hun directheid. Als dat waar is, dan zijn wij heel erg Nederlands. We zijn erg direct en eerlijk. Dat kan weleens confronterend zijn. Maar, we zijn altijd constructief en kiezen een positieve insteek.

EERLIJK

Naar iedereen

Wij willen eerlijk zijn in onze relaties. Dat kan op de korte termijn weleens lastig zijn. Maar uiteindelijk maakt het onze relatie met medewerkers, klanten en partners alleen maar sterker.

WEDERKERIG

Het werkt altijd zo

Wij doen niet moeilijk als we even iets moeten doen dat we niet hebben afgesproken. Dat stapje extra verwachten we ook van anderen. Niet dat beknopte. Wij geloven dat flexibel zijn en ‘het goede’ doen zich altijd zal uitbetalen.

Wij maken fouten
Wij dragen dat anderen nooit na

Bij TachYons is het heel belangrijk om open te zijn naar elkaar. Iedereen kan beginnen over de fouten die iemand maakt. Want we maken allemaal fouten. We willen dat mensen experimenteren om betere resultaten te behalen.

Daarom is het geen punt als iemand een fout(je) maakt. Wij zullen de gevolgen snel beperken en oplossen. Daarna richten we ons op persoonlijke groei om herhaling te voorkomen.

 

Onze ‘infinite game’
We werken nu beter dan gisteren

Veel van onze klanten gebruiken onze diensten en oplossingen lange tijd, vaak jaren. Wij werken aan slimme groei van je bedrijf en het realiseren van je langetermijndoelstellingen. Dat ‘spelletje’, spelen we elke dag. Wij proberen het vandaag weer beter te doen dan gisteren. We doen alles met jouw strategie in gedachten. Niet als doel, maar als voortdurende richting. Wij hebben over onze eigen Infinite Game een blog geschreven.