Structureel meer klanten

Wil jij dat je een onderstroom krijgt van nieuwe klanten en dat de bestaande relaties de aandacht krijgen die ze verdienen?

Succesvolle acquisitie en het uitbreiden van omzet bij bestaande klanten is eigenlijk niet zo moeilijk. Het komt er op neer dat je er aan moet werken, dagelijks. Persoonlijke aandacht, voldoende activiteiten, tooling  om je scherp te houden.

In de praktijk is het heel moeilijk om zo gestructureerd aan acquisitie en klantbehoud te werken. Daarom is het handig om gebruik te maken van tooling die helpt om onderdelen te automatiseren en om een deel van de werkzaamheden uit te besteden.

Wat moet  er nú gebeuren om te zorgen dat de resultaten goed worden of blijven?

Tooling

Tientallen van onze klanten maken gebruik van verschillende oplossingen om inzicht te krijgen in bezoekers van hun website, lezers van de e-mails en interactie op social media platformen.  Wij verzorgen de implementatie en het beheer van bijvoorbeeld SalesFeed (herkenning website bezoekers), MailChimp (email marketing en automation), Social Runner (Linkedin acquisitie), SharpSpring (marketing automation)

Strategisch en Operationeel

Wat moet  er nú gebeuren om te zorgen dat de resultaten goed worden of blijven? Welke klanten verdienen extra aandacht; op welke prospects gaan we ons richten en op welke niet? Hoe gaan we de beschikbare middelen inzetten om snel tot het gewenste resultaat te komen? Allerlei vragen die je misschien af en toe door het hoofd schieten. Laten we daar snel bij stil staan. Laten we afspreken en daarna snel aan de slag gaan.

Wij kunnen je helpen met een acquisitieplan dat heel concreet beschrijft wie we gaan benaderen in de komende 18 maanden, hoe we dat gaan doen en wie dat gaat uitvoeren. Zo krijg je een strategische aanpak in een heel concreet en operationeel plan.