Zelf je online marketing optimaliseren in 3 stappen

Welke activiteiten leveren het beste webverkeer op? Hoe kun je meer leads halen uit hetzelfde marketingbudget? Dat kun je zelf, binnen 30 dagen, kosteloos analyseren.

Never Settle


Herken je dit?


Je hebt best wat bezoek (verkeer) op je website, maar heel weinig leads

Helaas geeft Google Analytics geen inzicht in welke bezoekers er niet converteren en waarom niet.

Je weet niet welke marketingactiviteiten zorgen voor het beste verkeer
Je weet niet hoeveel relevante bezoekers er zijn. Het zou kunnen dat de interessantste bezoekers niet converteren.

Je wilt meer B2B leads, zonder meer geld uit te geven
Als je beter inzicht hebt in welke bezoekers er op je website komen, kun je zorgen dat jouw propositie beter aansluit op hun situatie.

Thomas (echt zijn naam) van een HRM software bedrijf in Den Haag had dezelfde frustratie.

“Ik wist zeker dat er bezoekers op onze website, maar niet of dat ook interessante bezoekers waren”.

“Nu weet ik precies welke campagnes het beste verkeer opleveren en ik scoor op 3 verschillende manieren meer leads uit hetzelfde budget!”

Zet deze 3 stappen en je hebt binnen enkele weken 50 goede B2B prospects om op te volgen!

1. Gebruik SalesFeed met alle functies
60 dagen gratis

Ontvang de gratis proeflicentie om bedrijven te herkennen die je website bezoeken. Bovendien kun je automatisch zien welke campagnes het meest interessante verkeer opleveren.

Hier zijn geen verplichtingen aan verbonden. Stopt automatisch na 60 dagen.

2. Analyseer welke bezoekers relevant zijn en wat ze lezen

Kijk welke interessante bezoekers er zijn die een maand lang niet converteren. Wat is hun leesgedrag, wanneer haken ze af? Welke conclusies kun je hieruit trekken?

Onze video’s en tips helpen je bij deze analyse. Je kunt ons altijd bellen om samen een kijkje te nemen.

3. Optimaliseer je marketing & sales activiteiten

Pas je campagnes aan zodat je meer interessante bezoekers krijgt voor hetzelfde budget.

Optimaliseer je website en je propositie voor de meest interessante bezoekers op je website. Denk aan extra content, pop-ups, downloads en zelfs personalisatie, bijvoorbeeld op branche of leesgedrag.

Start vandaag met de analyse van jouw webverkeer

Dit is wat je krijgt om je B2B-webverkeer te analyseren en de conversie te optimaliseren

– 60-dagen SalesFeed proeflicentie
– Tips voor het gebruik van SalesFeed
– Video’s met uitleg over analyse van webverkeer
– Gratis telefonische ondersteuning als je dat wilt

Hiermee kun je zelfstandig je B2B-webverkeer analyseren.

Gegarandeerd
50 Relevante leads

vóór 29 september 2023

Start nu en krijg je na 3 weken een lijst met 50 lookalikes van de meest interessante bezoekers van jouw website. Met die lijst kun je op LinkedIn proactief contact leggen met die 50 relevante prospects!

Meer info over LinkedIn lookalikes

Meer informatie op onze privacy pagina

Voordelen van SalesFeed (video)

  • 60 dagen lang gratis bezoekers herkennen en analyseren
  • Inzicht in je beste marketingactiviteiten en kansen
  • Proactief monitoren van de meest interessante bezoekers op je website
  • Lijst van 50 interessante follow-up lookalikes op LinkedIn

LinkedIn doelgroeplijst met 50 extra lookalikes 

Je kunt zelf aangeven welke bezoeken en welke bezoekers het meest interessant zijn geweest tijdens de analyse.

Wij bieden een gratis doelgroeplijst voor LinkedIn. Deze lijst bevat 50 bedrijven die lijken op jouw meest interessante bezoekers. Zo kun je heel gericht adverteren op LinkedIn. Je kunt de contacten natuurlijk ook rechtstreeks benaderen, als ze in je netwerk zitten.

Je weet dan meteen zeker dat als deze bedrijven jouw website bezoeken, ze herkend worden door SalesFeed!