Direct linkedin contact met doelgroep
Snel in gesprek met prospects
Account based marketing automation
Lead generatie, nurturinG & CRM
Als wij jouw Strategie en je doelen begrijpen, kunnen we je helpen. Wij zetten slimme Tooling in om zaken te meten. We stellen snel vast of je jouw doelgroep wel bereikt en hoe de koopcyclus van je prospects er precies uitziet. Meten is weten, dat geeft Inzichten die we gebruiken om de marketing activiteiten te ’tunen’. Daar komt Groei van en als het nodig is werken we aan Gedragsverandering voor het beste resultaat.
Strategie en uitvoering
Wij helpen met het vaststellen van je strategie, je doelstellingen, uitvoering en essentiële succesfactoren.
Marketing en leadgeneratie
Jouw doelstellingen zetten wij om in activiteiten gericht op verleiding van je doelgroep. We zorgen dat de plannen ook succesvol uitgevoerd worden.
Marketing & Sales integratie
Bij veel organisaties is er veel winst te halen in de samenwerking tussen Marketing en Sales
Referent
“Het is echt lekker samenwerken met TachYons. Je moet er alleen wel tegen kunnen dat ze zeggen waar het op staat.”
Patrick Louwe, CEO
Referent
“Het is vooral de combinatie van strategisch meedenken, doen wat is afgesproken én de tooling die het zo goed maakt.”
Ruud Morien, Expansie manager
Jagen of vissen bij acquisitie en recruitment? Wat werkt beter?
Vissen in een andere vijver? Zoek je nieuwe klanten of zoek je een nieuwe medewerker? Dat lijkt heel verschillend, maar er zijn een paar belangrijke overeenkomsten tussen acquisitie en recruitment. En je zou eens voor een heel andere benadering kunnen kiezen. Het...
Werk minder, bereik meer: de waarde van creatieve pauzes
Waarom ondernemers vrije tijd nodig hebben voor creativiteit en energie voor groei Als consultant die graag resultaatgericht advies geeft, is een van de meest over het hoofd geziene strategieën voor succes die ik bij ondernemers zie, het gebrek aan persoonlijke tijd...
Het ontstaan en de evolutie van SalesFeed: een gesprek met Wilfred Handgraaf
In een recente podcastaflevering sprak Alex Bos van TachYons met Wilfred Handgraaf van SalesFeed over de oorsprong en groei van de SalesFeed-tool, die bedrijven helpt om bedrijfsherkenning in webverkeer te realiseren. Wat begon als een oplossing voor frustraties met...
Bouwen van een sterke product propositie
Bouwen van een sterke product propositie: een slimme methodiek voor startende ondernemers Als ondernemer is het definiëren van de doelgroep en het identificeren van de producten die hen het beste van dienst zijn, een cruciale eerste stap in de reis. Maar om echt op te...